عشق
 
باحال کده
چهار شنبه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 13:41 ::  نويسنده : ساحل

 

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ."

 ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !"

ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود

به نظرتو عشق چیه؟؟

تـــو. . .

هــر جــا و هــرکجــای جهــان کــه باشــیــــ
 
بــاز بـه رؤیاهــای مــنـــ بــازخـواهــی گشتـــ
 
تــو مــرا ربــوده، مــرا کُشتهـــ
 
مــرا بــه خـاکستــرِ خــواب ها نشــانـده ایـــ
 
هــم از ایــن روستــــ کــه هــر شبـــ
 
تــا سپیــده دم بیــدارمــــ . . .
 
عـشــــــــق . . .
 
همــین استــــ در سرزمـیــن منــــ
 
مــنـــ کُشنـــده ی خواب هـــای خـــویش را
 
دوستــــ مـی دارمـــــ
.
.
.





 

خدایا ؛

کسی را که قسمت کس دیگریست، سر راهمان قرار نده

تا شبهای دلتنگیش برای ما باشد

و روزهای خوشش برای دیگری ..!



 

 

تـــ ــو اگــر می دانســـتی که چه زخمـــ ــ ـــی دارد خنجـــــر از دســت رفیقـــ ـــ ــــان خــوردن از مـــن خســته نمــــی پرسیــــدیــــــــــ کــه چـــــرا تنهـــــ ـــ ــــــایــی؟!


چـه اشـتـبـاه بـزرگـیسـت.......
تلخ کردن زندگی خود
بـرای کـسـی کـه......... در دوری مـاشـیـریـن تـریـن لـحـظـاتزنـدگـیـش را سپری مـی کـنـ.

 

مترسک انقدر دست هایت را باز نکن
کسی تو را در آغوش نمیگیرد
ایستادگی همیشه تنهایی دارد




کــــــاش گفتـــــه بــــودی

مــــوج نگـــــاهـت از دریـــای هــــوس بـــرمــیخیــزد

تـــــا تـن بـــه تـــــو بسپــــارم

نـــه دلـ ـ ـ !

 شیرین بهانه بود فرهادتیشه می زد تاصدای مردمی را که در گوشش می خواندند(دوست ندارد)را نشنود

 

وقتی تنها شدم فهمیدم قصه مادر بزرگ درست بود:یکی بود یکی نبود

 

 

شرط دل دادن دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میمونه و یکی دو دل

 

 

http://www.pixha.net/uploads/images/pixha/7.90/2/22/pixha.net_1%20(4).jpg

وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره           قهر تو تلخی زندون به یادم میاره

من نیازم تورو هر روز دیدنه               ازلبت هر دوستت دارم را شنیدن 

 

حافظ ز چشمان قشنگ تو غزل ساخت 

هرکس که تو را دید به چشمان تو دل باخت

نقاش غزل تاکه به چشمان تو پرداخت

دیوانه شد از طرز نگاهت قلم انداخت

 

ان که در را محکم می کوبد یقینا اشناست

ان که اهسته در می زند قصد اشنایی دارد

ان که پشت در نشسته از همه عاشق تر است.....

wWw.AriaMobile.Net-تصاویر عاشقانه

 

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پایان عشق...


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد

واسه عاشقونه خوندن، یکی با من همصدا نیست واسه دریای تو شعرام، سایه ی یه ناخدا نیست من رسیدم به خجالت، زین همه چهره صد رنگ توی این خرابه آباد، یه نگاه بی ریا نیست این همه چشم غریبه، زل زدند به چشم خسته ام توی این غربت دیده، یه نگاه آشنا نیست همه غرق شادی و شور، همه لبریز غرورند چرا جای پای شادی، یه قدم هم این ورا نیست واسه از عشق تو مردن، من دیگه جونی ندارم دیگه حتی دل تو هم، این روزا به فکر ما نیست من دیگه خسته شدم از، توی انزوا دویدن واسه به غایت رسیدن، یکی با من پا به پا نیست همه جا سرد و سیاهه، شب و روز فرقی نداره دیگه توی آسمون هم، ردی از ستاره ها نیست میون این همه خار و میون این همه خاشاک یه شقایق موند که اون هم، دیگه فکر عاشقا نیست پر دیو درد و غصه است، قصه های شب بابا دیگه توی قصه ها هم، نقشی از فرشته ها نیست زیر آوار مصیبت، زندگی لطفی نداره دیگه هیچکی مثل غمهام، موندگار و با وفا نیست گلا پژمرده و خشکند، زیر رگبار شقاوت دیگه جز خار و غم و درد، هیچ گلی تو گلدونا نیست نفسم گرفت تو سینه، از هجوم سرد طوفان دیگه تو نقش سحر هم، یه نسیم گذرا نیست همه جا سکوت محضه، همه نعره ها خموشند جز صدای رفته بر باد، یه نماهنگ یه نوا نیست دیگه رقص نور خورشید، به دلا جلا نمی ده چیزی جز دو چشم جغدا، نور این شب سیاه نیست روی زخمم جای مرهم، همه درد و همه کینه است واسه یه دل شکسته، هیچی این روز دوا نیست توی این کویر دلها، زیر زنگار مکافات عاشقی و دل سپردن، چیزی غیر از اشتباه نیست توی این قفس اسیرم، میمیرم تا جون بگیرم به خدا قسم که اینجا، یاوری بجز خدا نیست قسمتم زجره و ماتم، دوری و بی کسی و غم سهم من از این زمونه، چیزی غیر از انزوا نیست توی چشمای سیاهت، که من و از من گرفتند دیگه مثل روز اول، اون صداقت، اون حیا نیست توی اندیشه ی آینه، یاد چشمای تو مونده توی افکار گسسته ام، چیزی جز فکر شما نیست توی ویرونه ی قلبم، جز فغان چیزی ندارم چیزی جز آذر و آتش، توی این ظلمت سرا نیست دل خوارم، دل زارم، پر فقر و پر عجزه مثل تو ای دل غافل، بی کس و بی دست و پا نیست همربونی دیگه مرده، توی قلب سنگ مردم مهر و ایثار و محبت، جاش دیگه توی دلا نیست هر چی فریاد می زنم من، چرا قسمت من اینه؟ واسه فریاد دل من، یه جوابی پس چرا نیست?

 

 

 

 

 



عشق بودنت ، عشق را دوست دارم
به عشق شبهایی که صدایت را میشنوم عاشق سکوت و تاریکی ام
فدای دلتنگی هایت ، اشکهای گونه هایت
عشق من دوستت دارم ، بی نهایت…
نگاه مهربانت ، نمیدانم دیگر چه بنویسم در وصف چشمهای زیبایت.
چه بنویسم در وصف تو ، تویی که برتر از احساس منی
تویی که زیباتر از تمام کلمات عاشقانه ای
به عشق بودنت ، زندگی را با تمام تلخی هایش دوست دارم
لحظه به لحظه با تو ، تک تک ثانیه ها را دوست دارم
چند صباحیست از عشق می نویسم برای دلها
عزیزم از عشق نوشتن را، به عشق بودنت دوست دارم
چه بنویسم در وصف روی ماهت ، لحظه ای سکوت میکنم به احترام لبخند مهربانت
به عشق بودنت ، عاشق از عشق نوشتنم ، روزها می آید و می رود ،
من عاشق این دنیای عاشقانه ام
من که کسی نبودم،اما آنقدر در وصف تو نوشتم که اینک یک شاعر پرآوازه ام.
تو در قلب منی ، من در قلب تو ، به عشق این احساس، عاشق بودن را دوست دارم.
لحظه ی آمدنت
از حال میروم هنگام دیدنت
مست چشمهای توام
تو را به آن که میپرستی قسم، مرا تنها نگذار که بدجور گرفتار دل توام
احساسات عاشقانه ی من در وصف تو
اینهمه زیبایی در اطرافم ، گلستان پر از گل در کنارم، اما …
اما چشمانم ساعتهاست که خیره به چشمان تو است.
به عشق بودنت ، عشق را دوست دارم ، به عشق بودنت با تو بودن را دوست دارم
به عشق بودنت فریاد زدن را دوست دارم
میخواهم فریاد بزنم که تا دنیا دنیاست و آسمان بالای سر ماست
به عشق تو زندگی کردن را دوست دارم.
 



نظرات شما عزیزان:

mohadese
ساعت10:49---14 مرداد 1391
salam webet alye khili zibas azizam be manam sar bezan.

مهتاب
ساعت18:40---14 اسفند 1390
سلام عزیزم وبلاگ معرکه است مخصوصا داستانات
من خیلی وقت بود دنبال اینجور وبلاگی میگشتم چه خوب که پیدا کردم
اگه دوست داشتی باهم دوست بشیم من با کمال میل حاضرم عزیزم
منتظرم


president miTlE
ساعت11:02---1 اسفند 1390
salam weblogetono do0st daram linketo0n kardam shoma ham age do0st dashtin ba esme miTlE linkam konid.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به همه ی بربچس عزیز امیدوارم از مطالب لذت کافی رو ببرید و اما نظرم یادتون نره
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 93001
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 148
تعداد آنلاین : 1


فال حافظ


Rima tools

ریما تولز

Rima tools